søndag 16. august 2009

En ny start :)

Da kom plutselig blogglysten tilbake og vi starter opp igjen med godt mot :) denne gangen litt mer anonymt.

Jeg er først og fremst mamma til to HERLIGE jenter (født 06 og 08), så bloggen vil nok handle mye om hverdagen med små barn.
Siden jeg for tiden har veldig ammehjerne, og minner er viktige å ta vare på når man har små tenker jeg at bloggen vil bli en fin "ekstern harddisk" for hjernen min :)
Ellers vil det nok bli litt interiør, barneutstyr, klær og annet dill slik som i alle andre svadablogger ;) LOVE IT!
Er også samboer og forlovet med den beste fyren i hele verden <3 (kvalmende heldig, jeg er klar over den) så dere skal ikke se bort ifra at skap-bridezillaen kommer til syne nå og da heller..


Mange klemmer fra Tullerusken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar